دریافت تصویر زمینه

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان

امروز هم یه پس زمینه به مناسبت ماه رمضان قرار دادم
البته نمیدونم این پس زمینه اصلاً معنا و مفهوم خاصی داره یا نه و آیا تونسته منظورمو برسونه.
ولی نمیدونم چرا بعد از درست کردن این تصویر تو بحرش که رفتم دیدم واقعاً خدای ما چه دوست داشتنی چه خدایه ماهیه ، خدایی شیرین تر از عسل .
شما هم چند لحظه بهش فکر کنین. از یه بعد دیگه ، به این فکر کنید که بین این همه خدا که این خلق خدا میپرستن ما چه خدای با حالی داریم. خدایی که میشه عاشقش شد و به خاطر عشق به خدا خدا رو پرستید.نه به خاطر ترس و یا پاداش و بهشت و جهنم.
خوشا به حال اونایی که عشق واقعیشونو برای خدا خرج میکنن و دلشونو جز به مهر اون به چیز دیگه ای نبستن.خوشا به حال اونایی که به فرموده خدا تو قرآن مردمانی هستند که بیشترین محبت و دوستیشونو به خدا نسبت دادن.
البته خدا هم تو این زمینه کم نمیزاره. خدا هم محبتش رو وارد قلب دوست دارانش میکنه و لذت دوست داشتن رو به اونا میچشونه.
چند روز پیش که داشتم قرآن میخوندم یکی از ایه های قرآن نظرمو به خودش جلب کرد .البته دقیقاً آدرسش یادم نیست ولی شاید سوره ابراهیم بود ولی چیزی که مهمه معنی آیه بود :

و خداوند ابراهیم را به دوستی خود برگزید.

شاید شما هم مثل من بارها کلمه خلیل الله را شنیدین ولی شاید شما هم مثل من دقیق فکر نکردین که یعنی چه.
وقتی که من به معنی این آیه دقت کردم واقاً حسودیم شد.یعنی مقامی بالاتر از این هم وجود داره،خدا بنده خودش رو به عنوان یه دوست انتخاب کنه نه صرفاً به عنوان یه پیامبر و پیام رسان، مگر حضرت ابراهیم چه کرده بود که به این مقام رسید اون هم در 16 سالگی ، چرا خدا در مورد بقیه پیامبران همچین چیزی نفرموده.
خوب ظاهراً که خیلی پر حرفی کردم.
انشا الله ماهم بتونیم یه حد اقل یه گوشه ای از دلمونه به خدا بدیم و بتونیم از این حب دنیا . بسیاری دیگر آمال و آرزوی طول و دراز رهایی پیدا کنیم.